Peștele și fructele de mare – 5 beneficii asupra sănătății

Fiind bogate în proteine și nutrienți esențiali, carnea de pește și fructele de mare ne aduc o multitudine de beneficii, contribuind la sănătatea oaselor, a pielii sau a minții. Mai jos am selectat 5 motive care să te convingă să incluzi mai des în dieta ta aceste alimente, iar dacă ai făcut-o deja, să te încurajeze să continui:

 

 

Acizii grași Omega 3, prezenți din abundență în fructele de mare și pește, ajută la îmbunătățire funcțiilor cognitive ale creierului și reduce riscul de apariție a bolii Alzheimer, potrivit unui studiu din 2016. Tot legat de funcțiile creierului, este dovedit și faptul că Omega 3 este responsabilă cu ridicarea nivelului de concentrare și atenție la copii și adolescenți.

 

 

Potrivit Institutului Național de Sănătate din Statele Unite, peștele este bogat în vitamina D și este considerat un aliment esențial pentru fixarea calciului în oase. Prezența naturală a vitaminei D este întâlnită în puține alimente, motiv pentru care oamenii iau deseori suplimente alimentare pentru a suplini nevoia de vitamina D a organismului. Printr-o alimentație corectă însă, care include un consum moderat de pește, corpul va primi în mod natural această substanță.

 

 

Uleiul de pește are proprietăți care pot contribui în ameliorarea efectelor acneei moderate și severe asupra tenului. De asemenea, aspectul general al pielii este mult îmbunătățit de consumul de pește, în special somon. În meniul EAT ETC., somonul a primit un loc privilegiat, fiind inclus în multe preparate gustoase și hrănitoare. Află și tu care sunt acestea, răsfoind paginile cu felurile de mâncare pe care le preparăm zilnic.

 

 

O porție medie de creveți poate furniza necesarul zilnic de seleniu, un mineral vital care ajută la sănătatea inimii, funcționarea tiroidei, reducerea inflamațiilor și stimularea imunității. Pe lângă seleniu, creveții conțin vitamina B12 și fosfor, alte elemente esențiale în funcționarea optimă a organismului. Încearcă rețeta EAT ETC. de tagliatele cu creveți și bucură-te de toți nutrienții valoroși pe care îi conține. 

 

 

Pe lângă Omega 3, și vitamina B3 contribuie la scăderea nivelului de colesterol în sânge și ajută la menținerea sănătății sistemului circulator și a inimii. Tonul este bogat în vitamina B3, iar consumul acestuia, chiar și din conservă, are efecte benefice asupra sănătății. Verifică meniul EAT ETC. și descoperă rețetele noastre pe bază de ton: Tuna Bowl sau Toastul XXL cu ton.

 

De la peștele de apă dulce, la cel de apă sărată și până la exoticele fructe de mare, aceste alimente reprezintă adevărate delicatese, adorate de cei mai mulți dintre noi datorită gustului bun. Aportul bogat de nutrienți benefici pentru sănătate este un motiv în plus care să ne determine să savurăm preparatele din meniul EAT ETC. cu pește și fructe de mare, oridecâteori avem ocazia: file de șalău la grătar, macrou la grătar, salată cu somon, paella cu fructe de mare, file de cod pane cu garnitură la alegere, inele de calamar pane și alte feluri de mâncare delicioasă cu pește.

 

Poți comanda mâncarea de pește preferată direct din meniul EAT ETC. afișat în site, la telefon sau prin takeaway. Livrăm mâncarea caldă, în cel mai scurt timp posibil, la birou sau la adresa indicată din București. Când timpul îți permite, te așteptăm în EAT Hermes pentru a-ți servi un prânz bogat în pește și fructe de mare. Vara, terasa noastră este locul de întâlnire preferat al oamenilor din clădirile de birouri din nordul Bucureștiului.

 

Dă-ne un semn, abia așteptăm să aflăm care este rețeta ta preferată cu pește sau fructe de mare!

EAT ETC - Tu esti jumatatea mea buna
EAT ETC - Tu esti jumatatea mea buna

EAT ETC on Social Media

Suntem online, ne gasesti pe Instagram cu cate o noua pofta in fiecare zi.

Nu uita sa ne urmaresti si pe Social Media