Sfaturi pentru o alimentație sănătoasă în lumea reală

Toți ne dorim să avem o alimentație sănătoasă. Despre beneficiile ei asupra organismului s-au scris mii de studii, iar experții în nutriție ne-au dat nenumărate sfaturi care ne-au convins că echilibrul este calea sigură spre un corp sănătos și o viață armonioasă.

 

Dar cum facem să ne asigurăm că putem respecta toate principiile sănătoase în alimentația noastră zilnică, din moment ce suntem înconjurați de rafturi cu sumedenii de tentații nu tocmai sănătoase, trăim după un ritm alert care ne forțează de multe ori să apelăm la fast food-ul de la colțul străzii pentru a salva câteva minute din goana noastră zilnică? Trebuie să recunoaștem că e greu să rămâi echilibrat nutrițional într-o lume atât de haotică și plină de tentații.

 

Primul pas pe care trebuie să-l faci pentru a reuși să îți aliniezi obiceiurile alimentare la principii sănătoase este să îți construiești propria relație cu mâncarea. Poate lua timp și necesită răbdare, dar este esențial pentru sănătatea ta fizică și psihică. Mai jos îți lăsăm câteva trucuri care te pot ajuta să ajungi acolo unde ți-ai propus în relație cu mâncarea:

 

 

Prioritizează consumul de plante cu frunze verzi și legume și include-le în meniurile zilnice. Poți opta pentru o masă pe zi formată exclusiv din vegetale sau poți include câteva gustări pe parcursul zilei care să le conțină. De exemplu, poți alege la prânz meniul vegetarian de la EAT ETC. 

 

 

Organizează-ți ziua astfel încât cel puțin o masă principală să fie formată din mâncare preparată la tine în bucătărie. Poate fi micul dejun sau cina Asta te va ajuta să-ți diversifici alimentația și să ai control complet asupra ingredientelor. 

 

 

Dacă în cămara ta vei găsi doar ingrediente sănătoase, atunci vei găti tot timpul doar mâncare sănătoasă. 

 

 

În fiecare dimineață când pleci de acasă ia cu tine o sticlă reutilizabilă umplută cu apă proaspătă sau ceai de plante făcut în casă. Te va ajuta să stai departe de băuturile carbogazoase îndulcite atunci când ți-e sete. În plus, vei rămâne hidratat pe tot parcursul zilei, ceea ce cântărește foarte mult în balanța nutriției sănătoase.

 

 

Ai grijă să incluzi în dietă toate tipurile de alimente pentru că fiecare vine cu aportul său de beneficii: semințe, fructe, plante verzi, nuci, leguminoase, cereale integrale și surse de proteină cum sunt ouăle sau peștele. În meniul zilnic de la EAT ETC. vei găsi de fiecare dată pește sau preparate vegetariene.

 

 

Dacă obișnuiești să ții dietă, dar faci compromisuri alimentare din când în când, este bine să renunți. De regulă, trișatul creează un dezechilibru alimentar pentru că după aceste mici escapade, sentimentul de vinovăție te va determina să fii mai drastic și să te înfometezi pentru a compensa excesul făcut. Soluția este să mânânci din toate, dar echilibrat în fiecare zi, iar astfel nu vei mai avea motive pentru a trișa dieta. Meniul EAT ETC îți oferă preparate echilibrate nutrițional, în cantitățile recomandate de specialiști. 

 

 

E important să îți asculți organismul și să îl hrănești atunci când îți cere. Nu amâna sau sări ora mesei, pentru că vei avea tendința să recuperezi mai târziu, de multe ori la ore nepotrivite și în cantități mult mai mari.

 

Aceste sfaturi te pot ajuta să îți creionezi un model de nutriție adecvat, ceea ce te va face mai sănătos. Include și EAT ETC. în planurile tale alimentare pentru a te bucura de prânzuri consistente, gătite din ingrediente sănătoase și cu respectarea recomandărilor nutriționiștilor. Meniurile zilnice ETA ETC. sunt soluția cea mai la îndemână pentru masa de prânz atunci când lucrezi la birou. Ne găsești zilnic în partea de nord a Bucureștiului, la EAT Hermes din cartierul Pipera.

EAT ETC - Tu esti jumatatea mea buna
EAT ETC - Tu esti jumatatea mea buna

EAT ETC on Social Media

Suntem online, ne gasesti pe Instagram cu cate o noua pofta in fiecare zi.

Nu uita sa ne urmaresti si pe Social Media