Top 5 alimente pe care să le consumi în dietă

Nu există un singur aliment minune care să topească pe loc kilogramele, însă există multe opțiuni sănătoase care te pot susține în lupta cu kilogramele, dacă acestea fac parte din alimentația și stilul de viață pe care le adopți în fiecare zi.

 

Concluziile cercetărilor științifice în domeniul nutriției relevă faptul că anumite alimente au un impact pozitiv asupra apetitului. Citește mai jos și află care sunt acestea și cum te pot ajuta ele să pierzi mai ușor în greutate.

 

Ouăle sunt foarte populare, fiind consumate frecvent la micul dejun. Sunt hrănitoare, economice și versatile, putând fi integrate ușor în meniul de dimineață. Având un conținut bogat de proteine, ouăle contribuie la menținerea sub control a apetitului pe tot parcursul zilei și previn creșterea în greutate. Cu alte cuvinte, vei flămânzi mai greu dacă mănânci ouă la micul dejun, ceea ce va reduce cantitatea de mâncare consumată în restul zilei.

 

În meniul EAT ETC. găsești mai multe opțiuni de mic dejun care să conțină ou, iar omleta cu salam chorizo și cașcaval, omleta cu brânză și verdeață sau omleta cu bacon și cașcaval sunt doar câteva dintre acestea.

 

Fasolea, năutul, lintea și mazărea au un conținut mare de proteine și fibre. Cantitatea mare de proteine din aceste leguminoase conduce la eliberarea hormonului responsabil cu plenitudinea, susținând senzația de sațietate pentru mai mult timp. Fibrele încetinesc digestia și absorbția, influențând scăderea în greutate.

 

De exemplu, o porție de humus din meniul EAT ETC. poate asigura aportul de proteine adecvat organismului tău, sau poți încerca fasolea bătută și ciorba cu fasole din meniul nostru pentru a te bucura de beneficiile leguminoaselor. 

 

Când vine vorba de diete, avocado nu ar trebui să lipsească din planul tău alimentar. Bogăția de fibre și grăsimi vegetale sănătoase din avocado contribuie la o nutriție sănătoasă și menținerea apetitului sub control. Studiile arată că cei care consumă o jumătate de avocado pe zi, respectând o alimentație sănătoasă, au greutăți corporale și măsurători în talie mai mici decât cei care nu includ acest aliment în meniul lor.

 

Textura cremoasă, ca de unt, permite integrarea cu ușurință a acestui alimenti în orice preparat și chiar dacă nu poți dai greș niciodată cu o felie de pâine prăjită cu pastă de avocado, poți încerca, de exemplu, și fajitas cu avocado și legume din meniul vegetarian EAT ETC. sau un wrap cu pui, avocado și legume din meniul fitness EAT ETC.

 

Beneficiile acestor legume sunt foarte vaste, consumul lor contribuind la reducerea riscului de cancer sau de apariție a inflamațiilor și sunt ideale în orice dietă de slăbire datorită conținutului scăzut de calorii și carbohidrați. Avantajul lor este acela că pot fi incluse într-o sumedenie de rețete și pot fi consumate pe tot parcursul săptămânii, la mic dejun, prânz sau cină. Le folosim și noi foarte des în bucătăria EAT ETC., de aceea este foarte simplu să le incluzi în mesele zilnice, putând să alegi oricând din meniul EAT ETC. o garnitură de legume la abur care conține și broccoli.

 

Consumul de pește asigură aportul de nutrienți benefici pentru organism. O dietă bazată pe carne de pește contribuie la menținerea sănătății inimii și a creierului, dar ajută și în dietele de slăbire, reducând grăsimile corporale. Proteinele din pește sunt foarte hrănitoare, iar acizii grași Omega-3 care se găsesc în somon, sardine și ton, sunt esențiali pentru sănătatea noastră. 

 

În meniul zilnic de la EAT ETC. vei găsi Omega-3 în multe preparate delicioase: toast XXL cu ton, salată Tuna Bowl sau Salmon Bowl, file de somon la grătar cu garnitură la alegere și multe altele.

 

Incluzând aceste alimente săptămânal în mesele tale, te vei bucura de nutrienți valoroși pentru sănătate și vei avea greutatea pe care ți-o dorești. Dietele nu trebuie să fie chinuitoare, de aceea focusul trebuie să fie asupra alegerii acelor alimente care aduc cel mai mare plus valoare pentru organismul tău, care sunt gustoase și hrănitoare, astfel încât să le savurezi cu plăcere.

 

În meniurile zilnice de la EAT ETC. avem grijă să includem preparate care să te ajute în planurile tale de slăbire sau menținere a greutății. Mâncarea noastră este gătită din ingrediente proaspete și de calitate, iar rețetele sunt întotdeauna verificate de nutriționiști. Comandă cu încredere din meniul nostru sau vino în EAT Hermes București și bucură-te de gustul mâncărurilor sănătoase EAT ETC.

EAT ETC - Tu esti jumatatea mea buna
EAT ETC - Tu esti jumatatea mea buna

EAT ETC on Social Media

Suntem online, ne gasesti pe Instagram cu cate o noua pofta in fiecare zi.

Nu uita sa ne urmaresti si pe Social Media